Klacht Bva Auctions: Gemaakte belofte niet nagekomen

fke300

Ik had na de volgende mail mijn klacht als opgelost beschouwd. Helaas is de betaling nooit gedaan, ondanks dat de klantenservice aan had gegeven het hebben overgemaakt. Dit is niet alleen slecht maar ook bedriegelijk. En dat was 11 september. Mijn klacht was oorspronkelijk 29 augustus gemeld en het is nu 3 oktober. Geen woorden hiervoor.
Het gaat om de vergoeding van de verzendkosten en de vergoeding van de afgelegde km's.

o, 11 september, 2019 5:20 pm

Beste meneer XXXX,

Bedankt voor uw bericht.
Ik heb de vergoedingen voor de verzendkosten en de afgelegde kilometers zojuist aangemaakt.
Het aankoopbedrag zal worden gecrediteerd zodra uw retour zending is verwerkt.
Het kan zijn dat dit inmiddels is gebeurd.

Mijn excuses voor het ongemak.
Best Regards,

Daniëlle

Customer Service BVA Auctions

Direct de betaling uitvoeren.

Bva Auctions is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

fke300
    Nog geen reactie vernomen!
    fke300
    Ik probeer vandaag de klantenservice te bellen van BVA op nummer 033 4600070, maar er zijn 21 wachtenden voor mij, wat waarschijnlijk 1-2 uur wachten betekend.

fke300

Ook een klacht indienen over ?