Klacht Bva Auctions: goederen te laat en kapot. teruggeleverd maar nu pikken ze met smoes mijn geld in.

christian

komisch maar verschrikkelijk . eerst rijd ik twee honderd km om de goederen op te halen. bijna te laat door file. ik bel ze twee keer op. maar nee ze gaan klokslag 4 uur dicht. maar helaas vermelden ze niet dat alleen onderstel van loungeset er is. geen tafel, geen kussens. ik had net zo goed niet kunnen rijden..
de tafel moest volgens mij nog gemaakt worden. na veel bellen komt na een maand eindelijk de tafel. die tafel was zo knudde. het beton was gescheurd. tafel van licht beton was spaanplaat dat je dus nooit voor buiten moet gebruiken want met regen zet het uit. met laagje schuimbeton. later bij het terug overzetten viel die dus uit elkaar... van de loungeset waren de kussens er nog niet.
na dreiging met advocaten ging BVA snel accoord met geld terug.
Nu Als klap op de vuurpijl weigeren ze nu geld terug te geven omdat ik niet binnen twee dagen mijn bank info zou hebben doorgegeven. Twee dagen !!! wederrechtelijke toeeigening. bovendien had ik de info al doorgegeven...

geld terug storten plus schade vergoeding voor tijdverlies en kms

Bva-auctions.com
    Beste heer Mulder,

Volgens onze informatie heeft u inmiddels contact gehad met mijn collega over deze klacht en worden u aankoopbedragen zo snel mogelijk teruggestort.

Hopende u hiermee voldoende info te hebben gegeven en excuses voor alle ongemak.

Evert
    BVA Auctions
    christian
    Dit is ondertussen niet voldoende
    400 km voor niets gereden
    4 tochten over het kanaal voor niets
    10 uur admin tijd
    een zomer lang niet de gewenste goederen
    dreigen dat ik mijn geld niet terug krijg

Dus reele schade vergoeding bij voorbeeld voor kilometers en of aanpassing van jullie beheersvoering zodat je niet onmiddelijk dreigt met niet terugbetalen incl als je rekening no van klant niet kan vinden.
    BVA kan beginnen met erkennen dat ze geen recht hebben tot toeeigening van tegoed.