Klacht BVA Auctions: grote oplichting van verkoper en vba

willem

scooter gekocht met plaat schade aan de buiten bj 2020 4000km gelopen zag er op de plaat delen na goed uit tot dat ik thuis kom en een kap verwyderde en zag dat de helft van de bouten weg waren het frame krom schok breker poot krom en het met een bout vast gezet om het aan de buiten kant het er op het oog goed uit te laten zien dat het alleen de plaat deeljes waren toen wou ik het zadel open om nog verder te kyken en wat denk je ik had 2 sleutels erby gekregen en het slot van het zadel is niet open te krygen ik zie zo iets als oplichting product is niet te terug te geven was openbare veiling dus als je een auto koopt en je komt kyken op de kyk dag moet je niet gek opkyken dat er geen motor in zit pas op mensen oplichting

geld terug scooter naar verkoper terug dat niet iemand ander weer opgelicht word

BVA Auctions
    Beste Willem,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat de scooter niet aan je verwachtingen voldoet. Kopers van tweedehands voertuigen hebben een vergaande onderzoeksplicht. Om dit te ondersteunen creëren wij een zo duidelijke mogelijke omschrijving met foto's. Op de foto's bij de scooter was al te zien dat er schade was.

Verder organiseren wij een kijkdag waarop alle overige gebreken geïnspecteerd hadden kunnen worden. In dit geval is dat specifiek opgenomen in de kavelbeschrijving: "Wij adviseren u gebruik te maken van de kijkdag. Op deze kijkdag kunt u het voertuig inspecteren en op gebruikerssporen/schade controleren om teleurstelling achteraf te voorkomen."

Door bovenstaande is het helaas niet mogelijk om je achteraf tegemoet te komen. Mijn excuses voor het ongemak.

Maurits - BVA Auctions

willem
stelletje oplichters maurice heeft een pak slaag nodig zullen we hem opwachten

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?