Klacht BVA Auctions: KAPOT PRODUCHT EN ONJUIST PRODUCT ONTVANGEN

Amalll

3 weken geleden printer gekocht en opgehaald anderhalfuur gereden om het op te halen. Kom thuis blijkt het wel de juiste doos te zijn maar de printer die erin zit is een ander serienummer, printer is niet compleet stroomkabel ontbreekt en ook doet de printer het niet mist een onderdeel. Dus niet alleen onjuist product ook nog eens een defect product probeer al 3 weken oplossing te krijgen via chat maar geen resultaat. 2 keer is mij toegezegd dat er een retour melding gedaan is bij Wuunder ophaalservice 3 keer met Wuunder gebeld zij weten van niks. Er wordt niet meer gereageerd door Bva in de chat en ik werk vanuit huis en kan nu niks. Ik kan ze niet bellen er wordt ook niet gereageerd op mijn mail. Ik wil dit zsm op gelost hebben anders ga ik een advocaat inschakelen ben het helemaal zat

MIJN GELD TERUG EN IK WIL COMPENSATIE VOOR MIJN TANKKOSTEN VOOR DE ROTZOOI DIE IK HEB GEKREGEN EN ALLE ELLENDE OM JULLIE ÜBERHAUPT TE BEREIKEN

Amalll
    Nou inmiddels na 10 keer op dezelfde dag te mailen ben ik gebeld.. en heb ik een retour label opgestuurd gekregen pakket verstuurd maar nog niets gehoord we wachten het weer af maar nogmaals wat een slechte service!!!

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?