Klacht BVA Auctions: Kavel niet geleverd

Nicolaas Smeitink

Mijn Klacht:
Veiling gewonnen. Autoradio Ibello (verkoper Bosb.nl) koopje 32 euro. Gelijk betaald. En dan wachten op de levering (7 dagen) na 14 dagen gebeld. Kreeg als antwoord we gaan contact opnemen met leverancier. Ondertussen bericht gehad van DHL pakket aangemeld. Verkoper Bosb.nl reageerd niet dus krijg mijn geld terug was de reactie van BVA. Uiteraard niet mee eens wil mijn kavel. 2 dagen later staat dezelfde radio er 2 x op al kavel. 🤷 BVA gebeld kunnen we niks aan doen. WTF. radio was vast te goedkoop verkocht en dan gewoon niet leveren en klaar. Grote bende is het. 🖕🖕

Kavel ontvangen

BVA Auctions
    Beste Nicolaas,

Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw kavel te leveren. Wij hebben naar aanleiding van jouw melding contact opgenomen met de verkopende partij. Helaas hebben wij geen informatie kunnen achterhalen over de bezorgstatus waarnaar wij uiteindelijk het bedrag hebben gecrediteerd. Uiteraard zullen wij dit intern oppakken en snappen wij dat dit geen wenselijke situatie is.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Noa BVA Auctions

Nicolaas Smeitink
Belachelijke reactie, weer hetzelfde l*l verhaal. Dit kun je toch geen oplossing noemen. Kavel of waarde van de radio ook prima.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?