Klacht BVA Auctions: Kavel niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532261
Gebruiker
Nicolaas Smeitink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Klacht:
Veiling gewonnen. Autoradio Ibello (verkoper Bosb.nl) koopje 32 euro. Gelijk betaald. En dan wachten op de levering (7 dagen) na 14 dagen gebeld. Kreeg als antwoord we gaan contact opnemen met leverancier. Ondertussen bericht gehad van DHL pakket aangemeld. Verkoper Bosb.nl reageerd niet dus krijg mijn geld terug was de reactie van BVA. Uiteraard niet mee eens wil mijn kavel. 2 dagen later staat dezelfde radio er 2 x op al kavel. 🤷 BVA gebeld kunnen we niks aan doen. WTF. radio was vast te goedkoop verkocht en dan gewoon niet leveren en klaar. Grote bende is het. 🖕🖕

De oplossing

Kavel ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nicolaas,

    Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw kavel te leveren. Wij hebben naar aanleiding van jouw melding contact opgenomen met de verkopende partij. Helaas hebben wij geen informatie kunnen achterhalen over de bezorgstatus waarnaar wij uiteindelijk het bedrag hebben gecrediteerd. Uiteraard zullen wij dit intern oppakken en snappen wij dat dit geen wenselijke situatie is.

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Noa BVA Auctions

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicolaas Smeitink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belachelijke reactie, weer hetzelfde l*l verhaal. Dit kun je toch geen oplossing noemen. Kavel of waarde van de radio ook prima.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen