Klacht Bva Auctions: Kavel was er niet op de afgesproken ophaaldag

Klachtnummer
# 182181
Gebruiker
Joop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 waren we om 09 uur op de locatie ijsselweg 5 in Terborg om kavels 22543-197 en 22543-238 op te halen.
Bij binnen komst hebben we deze contant betaald en mochten we de goederen ophalen.
Beide kavels waren er niet en de medewerker gaf aan dat hij kavel 22543-197 niet kon vinden en dat deze naar ons huis gebracht zou worden. Ik moest mijn adres en telefoonnummer afgeven aan deze medewerker.
Kavel 22543-238 moesten we ophalen op een andere locatie de Stenenmaat 5 in Ulft.
Graag zou ik willen weten wanneer de ontbrekende kavel 22543-197 bezorgd gaat
We zijn nu ruim 3 weken verder en ik ben dagelijks aan het bellen en mailen en iedere x beloven ze dat ik word terug gebeld maar dat gebeurd niet.
Graag zou ik een passende oplossing willen

De oplossing

Gekochte kavel welke ik daar contant heb betaald afleveren

2 reacties

  1. Auteur
    Bva-auctions.com
    Datum
    Beste heer Blok,

    Volgens onze informatie is uw klacht in behandeling genomen en heeft u inmiddels een oplossing aangeboden gekregen. Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Evert
    BVA Auctions
  2. Auteur
    Joop
    Datum
    Heb mijn geld terug gehad alleen had ik om de spullen op te halen 2 busjes kunnen regelen en heb daar mee 600 km gereden. Enkele rit is 150 km.. Ik hoor daar niets over terwijl het niet mijn fout is.