Opgelost door BVA Auctions: Klantenservice permanent onbereikbaar en reageert ook niet op achtergelaten berichten.

content Opgelost

Verscheidene zaken werden door mij bij BVA veilingen on-line gekocht en steeds binnen een etmaal volledig betaald. Daarop kreeg ik op ultimatieve toon berichten wanneer ik, vanuit Friesland, mijn aankopen bij BVA in Amersfoort 'moest' komen afhalen, steeds de volgende dag al. BVA verkeert kennelijk in de veronderstelling dat iedereen altijd op afroep beschikbaar is...
Ik schreef aan BVA en probeerde herhaaldelijk doch telkens vergeefs hun zogenoemde klantenservice te bereiken. Nooit antwoord en niemand belde ooit terug, terwijl dit wel wordt toegezegd.
Wat je als klant ook zegt of schrijft, BVA reageert nooit.

Graag wil ik dat het bedrijf mij op redelijke termijn in staat stelt mijn betaalde spullen op te halen, of deze spullen - uiteraard tegen mijn betaling daarvoor - bij mij laat bezorgen.
Er zijn bezorgmogelijkheden, maar die zijn absurd gecompliceerd en volledig gebaseerd op wantrouwen.
Ophaalmoment afgesproken, in goede gesprekssfeer!

BVA Auctions
    Goedemiddag,

Als ik dit lees zie ik dat er wat verkeerd is gegaan. Hier kijk ik heel graag naar maar je hebt helaas geen kavelnummer genoemd. Zou je deze aan je recensie willen toevoegen? Dan ga ik ervoor zorgen dat er iemand naar jouw klacht gaat kijken.

Mijn excuses voor de vervelende situatie en ik hoor het graag van je.
    Goed weekend verder.
    Groet,
    Kirsten
    Beste BVA-mensen, hallo Kirsten!
    Hier zijn de betrokken kavel nummers:
    66646-339
    61591-601
    66545-389
    61589-608
    61589-32

Zoals gezegd: ik wil e.e.a. best een keer komen halen, maar dan wel graag op een redelijke termijn. Aan mij opsturen, per koerier? Prima! Maar hou het dan a.u.b. een beeeeetje eenvoudig!
    Ben verder best enthousiast over BVA (zie ook mijn staat van aankopen) maar ik word er nog veel enthousiaster over als de Klantenservice de telefoon eens zou opnemen...
    Grutte groetnis ut Fryslan!
    BVA Auctions
    Goedemorgen,

Ik heb hier even naar gekeken en heb gezien dat jij inderdaad hebt geboden op ophaalkavels. Dit is te zien als een klant gaat meebieden op een kavel. Wij organiseren hier speciale ophaaldagen voor waardoor klanten die uiteindelijk een kavel winnen uit een ophaalveiling, zich hier ook aan moeten houden. Dit omdat de medewerkers niet elke dag beschikbaar zijn hiervoor.

Als een eerste ophaaldag niet is gelukt, wordt er vaak een tweede ophaaldag georganiseerd. Indien dat ook niet is gelukt dan kunnen wij nog overleggen met de desbetreffende afdeling om te kijken of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. Daarom heb ik jouw case doorgezet en wordt het verder opgepakt door een collega. Ik verwacht dat jij hier morgen meer over zal horen.

Voor nu een fijne dag verder.
    Groet,
    Kirsten

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?