Opgelost door BVA Auctions: Krijg al twee jaar geen Nieuwsbrief

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 413983
Gebruiker
C.L. van Groningen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meer dan twee jaar probeer ik de nieuwsbrief van BVA Auctions te ontvangen met aankondigingen van veilingen. Wij hebben een uitvoerige briefwisseling via de Customer Service per mail, maar ondanks dat, en de toezegging 'dat nu echt de problemen zijn opgelost' is men nog steeds niet in staat geweest mij over de maileen nieuwsbrief toe te sturen.

De oplossing

Wel een Nieuwsbrief lief sturen. Al mijn gegevens zijn daar bekend.

2 reacties

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Goedemorgen mevrouw van Groningen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wat ontzettend vervelend dat het ontvangen van onze nieuwsbrief zoveel voeten in de aarde heeft.
    Ons was doorgegeven dat het probleem verholpen zou moeten zijn, maar uit uw bericht begrijp ik dat dit helaas niet het geval is.
    Mijn excuses voor het ongemak, en ik ga dit nogmaals voor u uit laten zoeken.

    Zodra er meer bekend is, kom ik bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Daniëlle - BVA Auctions


  2. Auteur
    C.L. van Groningen
    Datum
    Helaas is er nog geen verbetering aangebracht. Geen berichten en geen nieuwsbrief. Vooral dat laatste is onbegrijpelijk en vervelend

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.L. van Groningen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwsbrief sturen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen