Klacht BVA Auctions: Malafide aankoop

Sergio

Beste ik heb van bva auctions een veiling gekocht die niet overeenkomt met de beschrijvingen en de fotos .
Kavel nummer : 61293-8
Ik heb deze op de ophaaldag zelf opgehaald . Eenmaal terug thuis heb ik de doos uitgepakt en er ontbreken stroomnet kabell en andere onderdelen die op de afbeeldingen in de veiling zijn. Die toebehoorde aan deze apparatuur. Ik heb direct met de bva geemaild maar krijgt een chat programma die mij €50 wil compenseren .
Ook nadien ik zelf een netatroom kabel aangeeloten te hebben heb ik geprobeerd de laser handstuk aan de machine te koppelen maar de handlaser en de apparatuur komen niet overeen dus je kan jhet niet aansluiten , en de apparatuur is zef überhaupt geen laserontharing apparatuur zoals dit oo de veiling word aangegeven als “ice diode laser” de apparatuur is een lichaams contuoring apparaat en geen laser . Dus er is bij de veiling of iets misgegaan en ik heb een totale andere apparatuur meegekregen omdat er in de veiling meerdere apparatuur was en alles door elkaar is gegaan of zonder dat bva het weet door de bedrijf die deze heb aangeboden een fout heeft gemaakt . Ik zou graag willen dat deze veiling word nietig verklaard en ik deze terug kan brengen en mijn geld retiur kan krijgen .
Ik hoop dat zo te kunnen beklagen en dit zsm oplossen. Want ik ben ondernemer en koop heel vaak bij de bva en dit nog nooit meegemaakt . Ik voel
Me zwaar bedrogen als ik dit mag zeggen,want wat er geveild is en wat er uit de doos ik gekomen heeft totaal niets met elkaar te maken . Enkel dat het wel iets is in de beauty apparatuur maar niet de veiling en kavel is of incompleet . Van alles een beetje maar niks werkt met elkaar , echt frusterend en tijdrovend is dit . en ik op de mails van mij enkel een chatprogramma beantwoord krijgt die ieder keer hetzefde zegt al 3 x een geaprekpartner gewisseld. Ik hoop echt op een snelle afhandeling want als ondernemer heb ik €2146,95 betaald en deze heb ik weer nidig om te kunnen voortleven .
Dank u wel

Graag kavel nietig berklaren en geld retour
Ze bieden me weer €50 compensatie terwijl ik voor ruim €2150 bent opgelicht . Ik stel bva en de aanbieder van de kavel verantwoordelijk voor het niet na leven van de rechten van consument en zij niet vekopen wat in de kavel staat namelijk een ice diode apparatuur terwijl wat ik meegehad heb een lichaam (cellilutes Cryo apparatuur) is . Dit bitekent dat ik hier een product heb dat niet klopt met de geadverteerde veiling .

BVA Auctions
    Beste S. Ozturk,

Vervelend om te horen dat de aankoop van kavel 61293-8 niet bevalt.
    Zoals via de klantenservice al is aangegeven is dit kavel helaas niet herroepbaar. Daarbij was er op 23 december een kijkdag waar je dit kavel kon controleren.
    Er is je een korting aangeboden, dit is helaas het enige wat we voor je kunnen betekenen. Graag hoort onze klantenservice of je de korting nog wilt ontvangen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Petra - BVA Auctions.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?