Klacht BVA Auctions: Misleiding

sad Niet opgelost
# 519594
Doda

Een zogenaamde normale kavel retourgoederen wordt op de site verkocht door 4 nieuwe foto,'s ( van de 6) te plaatsen. Het nespresso apparaat werd incompleet en in een aftanse doos geleverd. Van de doos was per ongeluk geen foto van gemaakt. Misleiding. Ik had niet op de "normale kavel" en foto's af moeten gaan. Alleen de kleine lettertjes lezen. Balen. Veel extra gedoe en verzendkosten armer. Als ik tenminste het aankoopbedrag terug gestort krijg. Want ik vertrouw die club niet meer. Dat heb ik wel geleerd.

Dit is aan de misleider zelf.

BVA Auctions
    Beste D,

Wat vervelend om te horen dat dit zo gegaan is. Wat is het betreffende kavelnummer? Met deze informatie kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Maurits - BVA Auctions
    BVA Auctions
    Beste D,

Bedankt voor je reacties. Wanneer ik dit kavel opzoek zie ik dat deze ook omschreven is als zijnde incompleet. Mochten er dingen ontbreken die volgens de omschrijving wél aanwezig moeten zijn dan hoor ik het graag. Anders heb je gewoon ontvangen wat je gewonnen hebt.

Uiteraard kan je dan wel gewoon gebruik maken van je herroepingsrecht.

Maurits - BVA Auctions

Doda
Ik ben gewezen op heroepingsrecht. Het koffieapparaatl was onbruikbaar door mssende onderdelen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ontevreden.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?