Opgelost door BVA Auctions: Onacceptabele prijsopdrijving ivm misleidende kavelbeschrijving

sad Opgelost
O. van den Broeck

In de omschrijving van het desbetreffende kavel stond vermeld dat het stelling van RVS was. Bij afhaling bleek het gegalvaniseerd plaatstaal te zijn.
Reeds betaald rek niet meegenomen vanuit Helmond NL naar Antwerpen (BE). Onze schade is beperkt maar er stond nòg een auto met Belgisch kenteken en diegene heeft helaas 5 van deze rekken tegen een flinke prijs bemachtigt. Onacceptabele foutieve beschrijving van de kavels,

Allereerst het betaalde bedrag storneren maar ook diegene die de andere kavels met 5 rekken in kennis stellen dat de rekken niet van RVS zijn maar van plaatstaal.

BVA Auctions
    Beste meneer/mevrouw van den Broeck.

Niet fijn om te lezen dat het kavel RVS stellingrek 90x176cm niet van RVS blijkt te zijn maar van gegalvaniseerd plaatstaal.
    Op de kijkdag van 22-03-2021 had je dit kunnen nagaan. Tevens is dit een veiling zonder recht van herroeping zoals vermeld in de veilinginformatie.

De kavels worden naar beter weten omschreven waarin enkel wat bekend is bij ons word vermeld.
    Ik snap dat het vervelend is, maar kan je hierin niet verder helpen.
    Ester
    BVA-Auctions

O. van den Broeck
De mededeling dat de kavel op de kijkdag te bekijken was is technisch gezien correct maar tijdens Corona tijden toch lastig op te volgen vanuit België. De foutieve beschrijving is uiteindelijk te wijten aan de verkopende partij. Ook dat is duidelijk. Tja, gewoon gevalletje pech dus. Gelukkig was de schade zeer beperkt. Dank voor de reactie.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?