Klacht BVA Auctions: Oplichterspraktijken

# 520347
Ferdy

Via BVA Auctions twee licentiecodes gekocht voor MS Office Professional Plus 2019.
Wat blijkt, beide codes werken niet en Office kan niet worden geactiveerd. Het gezegde, als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat ook zo blijkt hier maar al te duidelijk.
Wat wel erg jammer is, is dat een bedrijf als BVA hierin meegaat. De codes worden veelvuldig aangeboden en ik ben blijkbaar niet de eerste bij wie dit is gebeurd. Ik vraag me dan toch echt af of BVA inmiddels ook niet gewoon een ordinaire oplichter is geworden?

Geef mijn geld terug!
Dit zijn ordinaire oplichterspraktijken en geef de verkoper, Boeijen Ecommerce BV, aan bij de politie. Ontzeg dit soort mensen ook de toegang tot je platform!

BVA Auctions
    Beste Ferdy,

Naar aanleiding van jouw chatbericht is er gister contact opgenomen met de verkoper. Wij hebben vernomen dat zij inmiddels contact met jou hebben opgenomen om tot een oplossing te komen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij een foutmelding krijgt wanneer je de codes installeert. Dit zal netjes worden opgelost :)

Excuses voor het ongemak, mocht je nog verdere vragen hebben weet je ons te vinden!

Noa-BVA Auctions

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?