Klacht BVA Auctions: Retour zending, geen reactie, geen geld retour
Details
Klacht
Tafel gekocht via BVA veiling van Dutch Floor Company. Tafel bleek bij nader inzicht te lang dus geprobeerd om aankoop te annuleren voordat deze geleverd werd. Het is geen faillissementsverkoop dus er sprake van retour recht. Tafel zou eerst geleverd moeten worden en daarna op eigen kosten retour moeten sturen naar fabrikant. Vele malen chat gestart maar geen reactie. Uiteindelijk met de transporteur afgesproken dat zij de tafel niet aan mij leveren maar rechtstreeks weer terug brengen naar de fabrikant. Geld zou dan na een week of drie wel teruggestort worden.20 oktober voor het laatst contact gehad. Daarna weer geprobeerd contact te krijgen met BVA. 1 keer heeft iemand gereageerd maar toen was de oplossing met transporteur al gevonden. Er van uit gaande dat het geld daarna wel snel retour zou komen als het product retour was ontvangen. Ik heb hier alleen tot op heden geen bericht van gehad. 9 november weer mail gestuurd naar BVA maar ik krijg geen enkele reactie. En dus nog steeds geen geld retour. Telefoonnummer is niet in gebruik en chatbot geeft niet de juiste antwoorden en kom ik niet doorheen. Het gaat om een bedrag rond de €300 incl veilingkosten.
Ik begreep dat ze in een reorganisatie zitten dus waarschijnlijk veel onrust daar, maar ik heb echt geduldig gewacht maar het houdt een keer op.
Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn retour zending wordt verwerkt en dat ik mijn geld terug ontvang.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.