Klacht Bva Auctions: Stoelen niet geleverd, verkeerde stoelen geleverd, na annulering geen geld terug ontvangen

# 197280
PS

Begin september dit jaar 6 eetkamerstoelen gekocht via BVA. De eerste twee bezorgafspraken werden niet nagekomen. Pas nadat wij zelf hebben gebeld, bleek dat de bezorger niet meer zou komen. Eerste echte bezorgpoging volgde daarna, maar ging ook mis doordat de verkeerde stoelen werden geleverd. Twee stoelen waren grijs met gladde rug en de overige vier bruin met knoppen.
Vervolgens zouden de juiste stoelen worden geleverd. Hier ging weer een tijd overheen, want ze waren niet op voorraad. Ook voor het ophalen van de stoelen moest er natuurlijk iemand thuis blijven.
Poging zoveel, stoelen zouden weer omgeruild worden. Wederom misgegaan. Er werd door de leverancier beloofd dat er een spoedbestelling zou worden geplaatst. Vervolgens hoorden we een maand niks meer.
Uiteindelijk hebben wij besloten om de overeenkomst te annuleren. Op 16 november zijn de stoelen opgehaald en zouden wij bericht krijgen van BVA over de terugbetaling. Tot op heden niks meer gehoord. Het gaat om €547,40.

Zo snel mogelijk ons geld (€547,40) terug. Compensatie zou ook wel zo netjes zijn na zo veel fouten, maar gezien de service tot nu toe is dat onwaarschijnlijk.

Bva Auctions is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

PS