Klacht BVA Auctions: Voel me opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565290
Gebruiker
Sam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste lezer,

Ik heb de factuur betaalt via het abn amro rekening nummer nu was het niet optijd binnen zeggen ze nu heb ik geen product en ben ik mijn geld kwijt ik wil op zijn minst mijn geld terug.

De oplossing

Mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Aryf,

    Het ABN Amro rekeningnummer gebruiken wij niet meer en is inmiddels afgesloten. Dit is de reden waarom de betaling nog niet binnen is bij ons. Als je een betaling naar het ABN Amro rekeningnummer hebt overgemaakt, dan wordt dit automatisch terug gestort op jouw rekeningnummer.

    Je kan de factuur opnieuw betalen door naar de betalingslink te gaan in jouw account. Je kan dan kiezen om via Ideal te betalen of via een bankoverschrijving. Als je klikt op bankoverschrijving, dan zul je het juiste bankrekeningnummer zien.

    Met vriendelijke groet,
    Thibaut - BVA auctions

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vorige week contact gehad het geld zou terug gestort worden tot op heden nog niks ontvangen meer dan een week geleden duurt allemaal veel te lang.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen