Klacht BVA Auctions: Waarom reageert er niemand op eerdere mails en telefoontjes? Hoe gaan we dit probleem oplossen

Klachtnummer
# 567432
Gebruiker
Jojobo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Spiegel gekocht na 3 weken al kapot, de verlichting doet het niet meer, de verwarming is aan terwijl hij op de spiegel uit is, temperatuur is ook niet meer te zien
BVA reageert niet en de zogenaamde verkoper ook niet.
(2 jaar garantie, hoge kwaliteit, zeer exclusieve spiegel met veel opties)
Dit staat erbij, het is gewoon goedkope China rommel de verpakking was beter dan de inhoud.
Dan woon ik in Duitsland en kan hier bij de klachten al niet eens een duitse postcode aangeven.

De oplossing

Het liefste mijn geld terug of een nieuwe goede spiegel met verlichting en verwarming die wel werkt.

2 reacties

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Beste Joop,

    Allereerst sorry voor de radiostilte. Het was niet de bedoeling dat we zo laat zouden reageren, waarvoor oprechte excuses. Wij zijn overgestapt op een nieuw systeem en er is wat fout gegaan met jouw mail.

    Ik heb jouw mail gevonden en heb er zojuist op gereageerd!

    Met vriendelijke groet,
    Kirsten - BVA Auctions
  2. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Beste Joop.

    Wij zijn inderdaad nog voor je bezig om de problemen met kavel 57973-4728 voor je op te lossen.
    Vervelend dat de oplossing die geboden was door de verkoper niet blijkt te werken.
    Wij hebben de verkoper nu gevraagd om met een andere oplossing te komen. Zodra we meer weten hoor je dit van ons.

    Voor nu een fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet
    Petra - BVA Auctions

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen