Opgelost door BVA Auctions: Wil je als bedrijf verkopen aan je klanten ,of bestelen???

Gebruiker1629811939

Was de 1e keer op deze veilingsite ,en zat niet op te letten
Druk per ongeluk vakje" bieden " aan op een lelijk rood groot bankstel,waar ik totaal niets mee kan doen in mijn appartement
Het kan hier niet eens binnen gebracht worden, maar kan het niet direct annuleren

Schandalig

Eerst 5 dagen wachten,onthouden en dan misschien dat het wel goed komt
Anders kost het me €1910.-

Fijn zo'n veiling

Me te woord staan, en me helpen om gelijk alles te annuleren ipv het een mens eerst te laten betalen en moeilijk doen om het retour te sturen

Waar moet ik dat bankstel zolang even opslaan

BVA Auctions
    Beste B,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je per ongeluk op een bankstel geboden hebt. Om dit te voorkomen moet je een bod dubbel bevestigen voordat het definitief geplaatst is. Biedingen kunnen namelijk niet verwijderd worden. Als wij dit wel zouden doen, dan zou het biedproces voor andere klanten verstoord worden.

Omdat je het kavelnummer noemt heb ik even met je mee gekeken. Het blijkt dat er op deze veiling gelukkig sprake is van herroepingsrecht, waardoor de koop nog ontbonden kan worden. Dit kan lang niet bij alle veilingen op onze site. Ik wil je aanraden om, wanneer je na het sluiten nog het hoogste bod hebt, contact met ons te zoeken om de koop te ontbinden. Het is belangrijk dat je dit doet vóór betaling. Na betaling zal de bank namelijk worden bezorgd en zal je deze eerst moeten retourneren (op eigen kosten).

Bel ons dus voordat je betaald hebt, dan kunnen we je helpen en direct de koopt ontbinden.

Maurits - BVA Auctions

Ps. Ons telefoonnummer is 033 460 0070

Gebruiker1629811939
Heb zelf fouten gemaakt en schoot in de stress, maar neem aan dat alles goed komt gelukkig

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?