Klacht BVA Auctions: Zeer slechte oplossing van klachten
Details
De klacht
Twee verschillende items gekocht die allebei kapot of incompleet bleken te zijn.Van de lamp functioneerde de sensor niet en een raamwisser miste een onderdeel.
Na het melden van de klacht ( 5 weken geleden) kreeg ik bericht dat ze zouden uitzoeken of de goederen geruild konden worden. Enkele weken later ( na weer 2 x geprobeerd tot een oplossing te komen) kreeg ik een voorstel voor 20% korting. Dit heb ik afgewezen want ik vraag me af wat ik met kapotte of incomplete artikelen doen moet. Vervolgens hebben ze aangeboden dat ik de artikelen retour kon zenden en mijn geld terug zou krijgen. Ik moest wel wachten op de door hun aan te leveren retouretiketten. Nu inmiddels weer 10 dagen verder heb ik ondanks herhaald verzoek, nog steeds geen retourlabels ontvangen. Hier is mijns inziens duidelijk sprake van onwil. Zéér slechte service !
De oplossing
Zoals beloofd de noodzakelijke retourlabels sturen en zorgen voor restitutie van de betaalde bedragen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.