Klacht BVA Auctions: Zeer slechte oplossing van klachten

Klachtnummer
# 521959
Gebruiker
TonSmeets
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee verschillende items gekocht die allebei kapot of incompleet bleken te zijn.
Van de lamp functioneerde de sensor niet en een raamwisser miste een onderdeel.
Na het melden van de klacht ( 5 weken geleden) kreeg ik bericht dat ze zouden uitzoeken of de goederen geruild konden worden. Enkele weken later ( na weer 2 x geprobeerd tot een oplossing te komen) kreeg ik een voorstel voor 20% korting. Dit heb ik afgewezen want ik vraag me af wat ik met kapotte of incomplete artikelen doen moet. Vervolgens hebben ze aangeboden dat ik de artikelen retour kon zenden en mijn geld terug zou krijgen. Ik moest wel wachten op de door hun aan te leveren retouretiketten. Nu inmiddels weer 10 dagen verder heb ik ondanks herhaald verzoek, nog steeds geen retourlabels ontvangen. Hier is mijns inziens duidelijk sprake van onwil. Zéér slechte service !

De oplossing

Zoals beloofd de noodzakelijke retourlabels sturen en zorgen voor restitutie van de betaalde bedragen.

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ton,

    Niet fijn om te lezen dat je tot op heden nog geen retourlabel hebt mogen ontvangen van ons. Er is waarschijnlijk intern iets niet goed doorgezet waardoor je deze inderdaad nog niet hebt mogen ontvangen. Mijn oprechte excuses!

    Ik heb ze nogmaals aangevraagd en verwacht dat je vandaag nog een label zal ontvangen in je mail. Mocht dit niet het geval zijn, zou je mij dan willen mailen? Dat kan door op reply te drukken op de mail die je zojuist van mij ontvangen hebt. Ik houd dit dossier nog even bij mij om er zeker van te zijn dat alles nu in orde zal komen voor je.

    Met vriendelijke groet,
    Ester
    BVA - Auctions

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen