Klacht By-Colina: retour

# 619624

deze site is nederlands , maar als je je pakje retour wil doen moet het naar china. heb menige mail gestuurd om het naar woerden trasmolenlaan 12 UT 3447GZ retour te sturen want dat staat onder op hun site. maar die blijkt gekopieerd te zijn van A&B Enterprise. WANT NAAR CHINA KOST ME NOG MEER DAN DE HELE JURK. ja, kon korting krijgen voor de volgende bestelling dacht het niet. ik had aangegeven af te zien van de overeenkomst. en op informatie voor de klant staat verzending per post.nl. en ik moet naar china sturen hoe kan dit?? dat je niet tevreden bent gewoon geholpen word, en zeker als het artikel niet klopt, of de maat niet goed is wil ik geld terug zo heb ik er niks aan.

kijken of het via de naam A&B Enterprise loopt. hun noemen hun eigen site by- collin,
als ik vragen over retour wil staat er neem dan contact op met A&B Enterprise.
via info@by-collina.nl
is toch raar.
als het van A&B Enterprise is wil ik het retour doen met de post naar woerden.de jurk kost 34.00 euro, en als ik naar china moet doen ,komt de jurk op 65 euro, want ze houden ook nog 20% van de jurk in en dan de porto nog. schandalig. dit is een foutief artikel..

Wij vinden dat By-Colina hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over By-Colina?