Klacht Bymusthaves.com: Bedrijf neemt consumenten niet serieus en houdt zich niet aan de wettelijke regels!

Klachtnummer
# 494044
Gebruiker
Sarales
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor een redelijk groot bedrag artikelen uit de sale besteld. Het bedrag is meer dan ik wilde omdat de website er steeds uit lag. Heb een mail gestuurd en gevraagd om bestelling te annuleren, aangegeven dat er dubbele artikelen in mijn winkelwagen lagen en dat ik geen artikelen kon verwijderen. Bestelling hebben ze door laten gaan. Nu geven ze aan dat artikelen uit de sale niet terug mogen. Ze hebben dit zelfs in hun “voorwaarden” onder het “herroepingsrecht” gezet. Ze houden zich op diverse fronten niet aan de wettelijke regels. Ik zit nu met een zak vol kleding die ik straks gewoon moet betalen omdat ze ook nog eens aangeven dat als men toch artikelen uit de sale terugstuurt zij deze niet in behandeling nemen en ongefrankeerd terugsturen! Tevens ben je verplicht om een retour via DHL te verzenden, doe je dit via PostNL dan moet je bovenop de retourkosten voor straf nog eens €4,99 betalen! Op het bijgeleverde bestelling/retourformulier wordt niet aangegeven dat artikelen uit de sale niet terug mogen!

De oplossing

Het bedrijf moet mijn artikelen uit de sale gewoon retour nemen en het bedrag op mijn Klarna-rekening aanpassen. Ik betaal alleen voor de artikelen die ik zelf wil en die passen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bymusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bymusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen