Klacht Bymusthaves.com: Ik heb laarzen besteld via hun site meteen betaald, nu zijn de laarzen er niet meer en krijg ik mijn geld niet meer terug.

Caro

Ik heb op 9 maart 2015 laarzen via de website besteld en meteen betaald via internet bankieren.de volgende dag was mijn bestelling geannuleerd, ik heb terug gemaild waarom maar daar gaven ze geen antwoord op. ik blijf bijna iedere dag mailen waarom ik ze niet geleverd krijg. ineens een mail op 18 maart 2015 met de vraag of ik een andere kleur wil of mijn geld terug...ik mail terug stuur mijn geld maar terug. tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen, ook al hebben ze dat in een email bevestigd dat ik mijn geld vanaf 19 maart 2015 terug kan verwachten. tot op heden heb ik het nog steeds niet gestort gekregen.
I

IK wil dat mijn geld zsm terug op mijn rekening wordt gestort, en dat ik nu niet meer iedere dag hoef te mailen ik wacht al vanaf 19 maart 2015, en dat is best lang voor een terug storting....belachelijk gewoon.

Ook een klacht indienen over Bymusthaves.com?