Klacht Bymusthaves.com: Oplichting.

Lisa

Bymusthaves, waar zal ik beginnen.

Punt 1. Wettelijk gezien mogen zij geen extra retourkosten rekenen als jij je pakket PostNL terugzend. Als Bymusthaves jou extra kosten in rekening brengt als jij het met PostNL terugzend terwijl jij al betaald hebt aan PostNL, dan adviseer ik jou met klem deze kosten terug te eisen.
Je staat namelijk volledig in je recht en Bymusthaves niet.

Punt 2. Sales items mogen volgens Bymusthaves niet geretourneerd worden, want dit staat vermeld op de website. Fout, wettelijk gezien mag kleding altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden tenzij er een verzegeling op zit die verbroken is. Bymusthaves heeft zo’n verzegeling niet.

Dan kom ik bij mijn eigen klacht welke zij niet willen oplossen.
Ik heb laarzen Coosje besteld via de website, in de sale. De laarzen op de foto zijn donkergroen (emerald), zie foto. De laarzen die ik ontvangen heb zijn pikzwart en lijken qua kleur niet in de verste verte op de foto. Zij geven aan; wij hebben een filter over de foto heen gedaan maar het is wel zwart. Dit betekent dat ik geen retourlabel krijg en het uberhaupt niet mag retourneren van Bymusthaves want het is sale.

Dit is oplichting. Ik wil graag een retourlabel om de schoenen te retourneren.

Ik ontvang graag een retourlabel en mijn rekening bij Klarna geannuleerd, dan is voor mij de zaak afgedaan.

Ook een klacht indienen over Bymusthaves.com?