Klacht Bymusthaves.com: Slechte kwaliteit jas

Hamelinkk

Deze jas besteld en na 4 keer dragen is de stof aan de mouwen al helemaal lelijk! Overal pluisjes. Scheur in de voering terwijl de jas nog eerder te groot is dan te klein. Gemaild en dit uitgelegd... een oplossing wordt er niet geboden! Wordt gezegd dat er een vergoeding kan worden geveven om de jas te laten maken (bedrag wordt niet genoemd) maar hoe wil je 2 mouwen die onder de pluisjes zitten "laten maken" ?! Jas wordt niet teruggenomen omdat deze gedragen is. joh! Meestal koop je een jas om hem te dragen maar als je dat hier doet kan je hem na 4x dragen dus gewoon weggooien. Wordt er vervolgens gezegd dat het aan de stof ligt dus je dit met iedere mantel zal hebben.... alle mantels die ik had en heb vertonen deze "slijtage" nog niet na maanden of jaren!!! Waardeloze kwaliteit EN waardeloze klantenservice

De jas ruilen voor een van fatsoenlijke kwaliteit of de factuur laten vervallen. Dan stuur ik de jas retour.

Ook een klacht indienen over Bymusthaves.com?