Klacht Bynova.nl: Slechte service & geen levering ondanks betaling

Klachtnummer
# 369444
Gebruiker
A**
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen contact gehad met bynova.nl. Iedere keer een vage email over dat mijn bestelling van 3 mei een klein beetje vertraging heeft opgelopen maar echt onderweg is.

Echter na wat onderzoek blijkt de track & trace code niet correct. Ook bij post.nl waar het packet inmiddels zou zijn is niks bekend.
Nergens is er een adres of telefoon nummer bekend van de "leverancier" bynova. nl.
Ze staan ook niet geregisteerd in de chamber of commerce.

Inmiddels wordt er via hun website niks meer verkocht.

Op de verzoeken om mij mijn geld terug te geven wordt uiteraard niet gereageerd.

De oplossing

liefst mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bynova.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bynova.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen