Klacht Bypoekie.nl: Gewoon slecht

Klachtnummer
# 23352
Gebruiker
Idsie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb alweer bijna een jaar geleden een bestelling geplaatst en vooraf betaald. De spullen zouden niet leverbaar zijn en mijn geld zou worden teruggestort. Nu, na bijna 10 maanden en divers telefonisch contact met mevrouw Poekie herself heb ik nog steeds geen spullen en geen geld. Nu reageert ze nergens meer op, zelfs niet op sommaties om het geld per omgaande terug te storten. Ik zet hier een incassobureau op en bij het in gebreke blijven van de terugstorting van het gehele bedrag, mag de rechter zich over deze zaak buigen. Uiteraard komt zij dan ook voor die kosten op.

Gewenste oplossing

Het geld per direct terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bypoekie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bypoekie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen