Klacht ByShanice.nl: Ik wil mijn geld terug

Denise

Ik heb een tijdje geleden twee jurken besteld, toen ik thuis was vond ik ze allebei toch iets te klein en heb ik ze retour gestuurd.
Vervolgens beweert het bedrijf dat ze het nooit hebben gehad, terwijl ik het echt opgestuurd heb. Ik heb al contact gehad met POSTNL of het misschien daar is mis gegaan en dat is nog in behandeling. Ik heb nu 80 euro betaald voor twee jurken die ik niet in mijn bezit heb. Hoe kan ik weten of het bedrijf de waarheid spreekt? aangezien het niet met track & trace is verzonden hebben hun ook geen bewijs.

Ik wil dat jullie nog eens goed kijken of het pakket ergens ligt want het pakket kan niet zomaar weg zijn en dan wil ik mijn geld terug.

ByShanice.nl
    Beste Denise.

Dit zijn de voorwaarde die wij u vragen te voldoen als u een product retour stuurt;

1. Producten die retour worden gestuurd dienen ongebruikt en compleet aangeleverd te worden. U dient producten in de orginele verpakking terug te sturen en geen stickers en/of tape te plakken op de orginele verpakking.

2. Producten dienen gefrankeerd opgestuurd te worden naar:
    Dit betekend als brievenbuspakket, zorg dat u bewijs heeft van ontvangst.

Franklin D Rooseveltlaan 235, 5625AZ Eindhoven.

3. Voor een snelle afwikkeling van uw retourzending verzoeken wij u vriendelijk alle gegevens duidelijk in te vullen en een retour aan te maken via de website.

ByShanice heeft het recht retourzendingen te weigeren als er aan een van deze voorwaarden niet is voldaan.

U heeft een pakket verzonden zonder bewijs, wij hebben het pakket niet ontvangen.
    U heeft een onderzoek laten starten bij PostNL, het onderzoek loopt nog.

Wij hebben het pakket niet ontvangen, als u ons een bewijs van verzending overlegt of een bewijs van de aanschaf van een postzegel bij het postkantoor willen wij u een tegoedbon aanbieden van de waarde van de producten. Meer kunnen wij echter niet doen.

Wij kunnen niet controleren of u de waarheid spreekt. Als u onze voorwaarde had gevolgd was deze situatie niet ontstaan.

Shanice Wilms.
    Ceo and founder ByShanice.
    Denise
    Het onderzoek loopt inderdaad nog bij post nl en mocht het pakket terecht komen., stuur ik het pakket alsnog naar jullie op met track and trace. Ik wil geen tegoedbon van jullie, ik heb gewoon recht op mijn geld. Ik heb geen behoefte om nog iets bij jullie te bestellen. Als jullie mijn geld niet terug geven terwijl ik het product naar mijn weten in de tijd van de retourprocedure opgestuurd heb, haal ik er een ander bedrijf bij want dit vind ik echt niet door de beugel kunnen.

Mvg, Denise.
    ByShanice.nl
    Beste Denise,

U heeft hierin helaas geen keuze, het pakket is kwijtgeraakt u heeft geen bewijs van verzending. Wettelijk heeft u 14 dagen om een pakket terug te sturen, binnen die tijd moeten wij het ook ontvangen hebben. Als er door een fout bij de verzender het pakket later terecht komt moet u helaas de verzender aanspreken. Dit veranderd niks aan het feit dat de retournering tijd verlopen is.
    Wij kunnen uw retour dan ook weigeren en de jurken retour sturen.
    U heeft hierdoor ook geen recht meer op ''uw geld''.

Wij bieden u toch deze tegoedbon aan zelfs als u een bewijs van verzending had zonder een leveringsbewijs.

Wij wachten op uw reactie.
    ByShanice.