Opgelost door ByShanice.nl: Onafgewerkte schilderwerkzaamheden en negeren can mijn mails en telefoontjes

WB

We hadden een contract dat ze ons fehele huis zouden schilderen en er waren al problemen met het maken van afspraken en hierdoor werden de zonnepanelen eerder geplaatst. Die bleken te groot en daardoor konden ze geen steiger plaatsen. Ik had problemen met de mensen van de zonnepanelen en ik zou de schilders op de hoogte houden en een berekening krijgen van de nieuwe prijs stel dat het zolderraam gewoon niet gedaan kon worden.... Niets vernomen na mijn melding dat de pabelen losgedraaid kunnen worden en dan wat kunnen zakken waardoor een steiger mogelijk is..... Mailtjes en bellen. Terugbellen schijnt te moeilijk te zijn. Heb gelukkig niet al het geld al betaald, maar dit is geen stijl en de enige reden om te laten schilderen ipv het zelf te doen was dat zolderraam! Geen stijl vind ik het. We hebben nu eigenlijk "foute zonnepNelen" door een bedrijf gekregen waardoor ons hout wegrot omdat schilders het niet aandurven of ons nu gewoon maar lekker negeren.

Ik wens dat mijn zolderraam gewoon geverfd wordt en wel voor het slechte weer begint. Ben al sinds mei mee bezig!

Geachte Mevr Berk,
    Zoals eerder medegedeeld aan u kunnen wij deze werkzaamheden niet uitvoeren als de zonnepanelen daar liggen .
    Dat is te gevaarlijk voor onze medewerker (s) en zoals eerder heeft u zelf voorgesteld om deze werkzaamheden te laten zitten.
    Wij kunnen en willen niet de verantwoording nemen om deze zonnepanelen te verwijderen .
    En natuurlijk willen wij deze werkzaamheden afronden ,maar niet als het gevaarlijk is !!
    Deze panelen laten opschuiven zou geweldig zijn en dan kunnen wij dit voor u schilderen op kort termijn.
    En dat u fout zonnepanelen heeft gekregen ook daar kunnen wij niets aan doen .
    Wij willen nogmaals deze werkzaamheden graag voor u afronden .
    Als de zonnepanelen zijn verwijdert en of opgeschoven komen wij gelijk langs.
    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd .
    WB
    Dank u wel voor uw reactie. Jammer dat u.niet eerder meldde dat u verder wilt schilderen als de panelen verschoven worden. Natuurlijk kunt u niets doen aan de zonnepanelen en helaas zijn wij fout geadviseerd..... De panelen kunnen heel makkelijk verschoven worden maar im erbij te komen moet de steiger er al gedeeltelijk staan en dan is het even losschroeven en schuiven en dan kan de steiger verder opgebouwd worden zegt de zonnepanelen leverancier en erna terug. Kunt u mij bellen is makkelijker.
    Geachte Mevr Berk,

Geeft u maar aan wanneer wij deze werkzaamheden kunnen uitvoeren ,
    Wel graag na de 3 Oktober een dag plannen en het lieft op de Vrijdag als het u uitkomt .
    IVM met de feestdagen in Leiden de 3 oktober feesten zijn veel personeelsleden niet aanwezig .5 Oktober zou ons uitkomen .
    Graag uw reactie.
    WB
    Zal even op werk kijken of 5 oktober kan. Verschuiven en loskoppelen kan pas als steiger gedeeltelijk geplaatst is, maar mijn man zal er dan bij zijn om evt te helpen.
    Mvg
    Geachte Mevr Berk ,

Wij horen het graag van u !!
    Bedankt voor de reactie.
    Groet Bram Labrujere
    WB
    Mijn man kan de week van 5 okt helaas niet maar gaat vragen voor de week erna. De mensen van de zonnepanelen zeggen dat loskoppelen en omlaag schuiven makkelijk kan (hoop dat dit klopt) en mijn man zal dit dan doen zodra jullie de steiger al gedeeltelijk opgebouwd hebben. Anders kan hij er natuurlijk niet bij. Als de zonnepanelen omlaag zijn moeten ze door jullie alleen afgedekt worden en kan de steiger eroverheen als een soort brug wat eerst dus niet kon. Snap dat jullie veilig willen werken.
    WB
    Mijn man kan donderdag 13 oktober en vrijdag 14 oktober vrij krijgen. Hoe lang zijn jullie ermee bezig ivm droogtijd.....want hij moet natuurlijk ook weer omhoog schuiven en aansluiten voordat de steiger verdwijnt. U heeft ons telnr en email adres.
    WB
    Kunt die week schilderen? Dann weet mijn man of hij vrij moet nemen.
    Mvg
    Geachte Mevr Berk,

13 Oktober lijkt mijn een goed plan !! mits de weersomstandigheden het toelaten .
    WB
    Dank je. Mijn man zal vrij nemen. Verder als kan via normale weg communicatie. U heeft onze gegevens. Mijn probleem was dat emails niet beantwoord werden en er niet teruggebeld werd, maar dat zal nu wel goed komen. Tot de 13de!
    WB
    Ze komen afschilderen en ben erg blij.