Klacht ByShanice.nl: Onterechte incasso voor een geretourneerde jurk.

L.

Ik heb in 2015 een jurk besteld, maar heb de bestelling geannuleerd. Ze hebben mij alsnog de jurk opgestuurd heb het toen meteen retour gedaan.
Vervolgens zeggen ze eerst dat ze niks hebben ontvangen. Nadat ik hun bewijs heb gestuurd van retourneren zeggen ze dat het te laat is. Ondanks alle bewijzen van ons email contact.
Hebben ze me voor de rechter gesleept en moet ik een bedrag van dat eerst 100 EUR was nu opgelopen naar 500 EUR betalendt er beslag gelegd op mijn inkomen.

De beslag legging opheffen van de deurwaarder want ik heb niks van hun en heb bewijzen van mails.

ByShanice.nl
    Beste L. Hessen,

2015 is lang geleden, ik kan dus niet zien/ herinneren over welke order het gaat. Welk product etc. Ik ben officieel ook gestopt per december 2016.
    Ik heb nog enkele producten die ik verkoop als faillissement.

Ik weet wel dat ik niemand voor de rechter sleep, dus je hebt waarschijnlijk via Klarna besteld. (Achteraf betalen) en hun belatingsovereenkomst geschonden. Daar kan ik helaas niks aan doen. Ik weet niet hoe het toen is gegaan, maar ik kan niks aan deze situatie veranderen.

Ik vind het echt vervelend, maar deze situatie heb ik niet gecreeerd. Je moet contact opnemen met de deurwaarder en klarna. Het speelt al een tijdje neem ik aan dat het zover is gekomen.