Klacht ByShanice.nl: retouren

bianca

Ik heb 18-06-2015 een bikini besteld By shanice maar was te klein,wilde eerst een maat groter.Dus retour aangemaakt op haar site,weigert ze om hem terug te nemen.Maar volgens de Nederlandse wet mag je in Nederland 2 weken bedenk tijd hebben en dus retouren. In de bikini zit nog steeds de plakstrip alle kaartjes zitten eraan.
Graag zie ik nu van mevr het geld graag terugstort op mijn rekening
met vriendelijke groet mevr van dun

Ik wil graag me geld terug.

ByShanice.nl
    Beste Bianca van Dun,

Op de website staat expliciet vermeld dat wij geen swimwear retour nemen.
    Dit vinden wij zelf niet hygiënisch, dit staat vermeld op het moment van aankoop.
    Het staat vermeld in de facturen en op de website.

U heeft echter alle informatie die wij hebben verstrekt niet gezien en wilt de bikini retourneren, dit kunnen wij niet accepteren.
    Wij verzenden uitsluitend nieuwe bikinis.

De bikini is ook besteld terwijl er een korting actief was, alle producten die korting bevatten of in de sale vallen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Vandaar dat deze retour geweigerd is.

Wij kunnen dan ook niet anders ingaan op deze klacht als met een weigering.
    Onze excuses, wij zullen dit nog duidelijker vermelden op de website.
    Wij kunnen u een tegoedbon aanbieden van €10 die u kunt besteden op de website, maar meer kunnen wij helaas niet doen.

ByShanice

bianca
    Ik vind het erg jammer dat het zo moet lopen.
    Ik zal nooit meer iets bestellen BYSHANICE.
    En inderdaad mag je de voorwaarden over ruilen of retouren wel is aanpassen op de site.
    erg onduidelijk

ByShanice.nl
    Beste Bianca van Dun,

Dit is zeer spijtig, het staat echter zeer duidelijk aangegeven.
    Dit staat vermeld in de algemene voorwaarde, boven uw winkelwagen als u besteld.
    In uw factuur als u het besteld heeft, ook als u op de pagina ''verzenden en retourneren'' klikt staat het aangegeven.

Toch zullen wij kijken of we het nog duidelijker kunnen aangeven.

Wij vinden dit ook zeer jammer, bedankt voor uw bestelling ByShanice en jammer dat wij u in de toekomst niet meer als terugkerende klant kunnen verwachten.

ByShanice

Ook een klacht indienen over ByShanice.nl?