Klacht Byshosha.nl: ik vind de afhandeling van deze bestelling veel te lang duren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 536790
Gebruiker
P. Verweij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 maart heb ik een tweetal jurken besteld en betaald. het overgemaakt bedrag is: € 66,51. Vervolgens niets meer gehoord. Er is nog 1 keer contact geweest over ons huisnummer omdat Byshosha (lees Sanne) bang was dat het anders bij het verkeerde adres afgeleverd zou worden. Daarna niets meer vernomen.

De oplossing

Of de bestelling leveren of het geld retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Byshosha.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Verweij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Byshosha.nl heeft niet gereageerd. Zeer slechte service. ik heb het vermoeden dat ik mijn geld nooit meer terug zie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Byshosha.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen