Klacht BYVAR: 5 weken geld nog steeds niet teruggestort gekregen!

Klachtnummer
# 348316
Gebruiker
E.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hierbij heb ik op 24 december mijn bestelling retour verstuurd naar BYVAR. Raar maar waar heb ik mijn pakket retour terug ontvangen?.... daarna heb ik mijn pakket voor de tweede keer betaald en weer retour gestuurd. Na 5 WEKEN, nog steeds niet mijn geld teruggestort gekregen. Hierbij heb ik 8x gemaild naar beide mails van BYVAR, alsof dat niet genoeg is werd mijn instagram dm’s door BYVAR genegeerd. Tot mijn verbazing kreeg ik op maandag een antwoord na 4 weken.... BYVAR vond het heel vervelend en zou de volgende middag meteen regelen. Weer een week voorbij de vijde week al en weer niet teruggestort gekregen plus worden mijn mail en insta contacten genegeerd. Een heel onpressionele bedrijg en ik raad het zeker niet aan om bij BYVAR te gaan shoppen!

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze mijn geld van bestelling plus extra betaalde retour kosten vergoeden! Twee keer retour moeten sturen plus na 5 weken geen terugstorting ontvangen kan gewoon niet.

1 reactie

  1. Auteur
    E.
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen van BYVAR! Bijna 6 weken voorbij....

Ook een klacht indienen over BYVAR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen