Klacht BYVAR: Jas geroutineerd maar niks teruggekregen

Klachtnummer
# 170889
Gebruiker
Sam de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Byvar,
Ik heb een jas bij jullie besteld die netjes was binnen gekomen, alleen nu was de jas een maatje te klein. Dus heb ik de jas geroutineerd En heb ik op het formulier ingevuld dat ik een maatje groter wil Maatje L. Nu is mijn pakketje bij jullie op 26 mei binnen gekomen. En heb ik op 3 juni nog geen pakketje gezien. Nu kan het dat jullie het vergeten zijn. Maar jullie hebben het bedrag ook nog niet teruggestort. Nu hoop ik dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet, Sam de Jong

De oplossing

Graag maatje L opgestuurd krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BYVAR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen