Opgelost door BYVAR: Niet geleverd vest 'Levy green'

# 193921
Daniel

Gister middag heb ik mijn pakketje ontvangen van byvar en er ontbreekt één artikel (tevens het duurste). Dit gaat om het artikel 'Levy green'. Gister heb ik direct een mail verstuurd en via Facebook contact gezocht, maar jammer genoeg geen gehoor. Ook is er naar mijn weten geen telefoonnummer dat ik kan bellen om mijn klacht uit te spreken. Jammer dat jullie niet bepaald aanspreekbaar zijn. Op de pakbon zetten dat het kan dat er een product niet bij zit, vind ik 'undone' en geen manier van zaken doen. Zet er dan ook een telefoon nummer op, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ziende van de andere klachten op klachtenkompas over de langdurige stiltes van jullie op de mail en Facebook, probeer ik het gelijk via deze weg.

Antwoorden van byvar over mijn missende product en uiteraard wil ik mijn vest of mijn geld terug!

Daniel
    Contact toch veel beter dan dat af te lezen is in de andere klachten. Krijg binnen 1-2 dagen antwoord zowel op Facebook als in de mail. Vriendelijk geholpen en mijn geld netjes terug gekregen.
    Helemaal top afgehandeld!

Daniel

Ook een klacht indienen over BYVAR?