Klacht C&A: bestelling niet ontvangen, geld niet terug gekregen

anincola@telfort.nl

Op 09.10.13 parka besteld. Op 09-10 mail ontvangen dat de levertijd langer zal zijn ivm grote drukte. Op 10-10 mail gehad waarin wordt vermeld dat mijn bestelling vanuit het distributiecentrum is verstuurd.Op 17 -10 gebeld met de klantenservice, allerlei verontschuldigingen en beloftes. In mail van C&A op 18 -10 wordt dit herhaald en waardebon van 5 euro gestuurd. Nog steeds geen bestelling. 25-10mail gestuurd naar klantenservice dat mn geduld op is, ik graag een reactie wil, ik telefonisch con- tact met ze zal nemen als pakketje die week niet meer geleverd wordt. Dit 26-10 gedaan. In het gesprek aangegeven dat ik de bestelling wil annu- leren en mn geld terug wil. Er werd gezegd dat er een onderzoek gestart zal worden naar mijn bestelling en ik moet afwachten. Op 31-10 ook mail gehad met formulier voor teruggave geld. Onduidelijk formulier. Gebeld en gemaild, zal teruggebeld worden door specialist (nog niet gebeurd) , formulier opgestuurd 6-11, nog steeds geld en parka..

Graag mijn geld van de parka en verzendkosten 3.95 terug ontvangen.

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over C&A?