Klacht C&A: Betaalde produkten zijn zoek.

Klachtnummer
# 37804
Gebruiker
dianaroos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 oktober 2013 een bestelling gedaan op de C&A webshop. Gelijk via Ideal 103,75 euro betaald.Op 8 oktober kreeg ik een mail van C&A dat mijn pakket was verzonden Bij mijn pakket van postnl was echter tot heden te zien dat het pakket alleen was aangemeld,maar nog niet gearriveerd bij postnl. Op 11 oktober heb ik een mail gestuurd naar C&A waar dan mijn pakket was gebleven.14 oktober ontving ik een mail terug, waarin alleen werd vermeld dat de bezorging tot maximaal 1 week kon duren. Dat was tot gisteren. Aangezien er in mijn pakket van postnl nog steeds geen pakket was te bekennen van C&A heb ik gisteren het servicenummer van C&A gebeld.Ik kwam vanaf 8.15 uur nog geen eens doorheen,de verbinding werd voordat ik iemand kon spreken automatisch verbroken. En daar betaal je 15 eurocent per minuut voor!'sMiddag om 16.50 kreeg ik eindelijk een medewerkster te spreken.Zij kon zien dat het pakket 8 oktober het magazijn was uitgegaan, maarniet waar het nu is.

De oplossing

Ik wil de produkten zo spoedig mogelijk toegestuurd krijgen, aangezien ik er al voor heb betaald. Ze moeten uitzoeken waar mijn pakket is gebleven en mij niet met vage antwoorden afschepen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?