Klacht C&A: C&A Hoogezand Misleiding, chaos en klant onvriendelijk

Klachtnummer
# 295813
Gebruiker
vacca
Datum
0 reacties

Details

Klacht

C&A Hoogezand Misleiding, chaos en klant onvriendelijk. Korting op bord geldt niet voor de broeken eronder.
Omdat de tweede broek de halve prijs(zie foto op bijlage 1) zou zijn nam ik twee broeken.
Bij de kassa zei de mw. dat dat niet gold voor die broeken onder het bord maar voor de broeken op het schap daaronder. Er lagen geen andere broeken in een omtrek van wel 10 meter. De Mw was erg onvriendelijk Öf ik niet kon lezen" Iedereen wist dat dit geen denim was" Zij was niet verantwoordelijk.
Ik vroeg naar de verantwoordelijke leiding gevende. Die was er niet Ik moest morgenmiddag maar terug komen. Andere klanten waren het met mij eens en vonden het bord ook misleidend.
ik ben 72 jaar. Volgens mij is denim gewoon een soort katoen net als de broeken die ik toch gekocht heb omdat mijn vrouw ze erg leuk vindt (zie bon op bijlage 2 .Ik heb recht op de korting van 50$ op de tweede broek. Ik wil excuses voor het onbeschofte en klant-onvriendelijk gedrag. Ik wil dat er altijd minstens één verantwoordelijk persoon bij C&A Hoogezand aanwezig moet zijn om het geschil tussen een trouwe klant en een niet competente kassiérre op te lossen.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van teveel betaalde bedrag (50% van 19,90 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C&A?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen