Klacht C&A: Geen correcte levering zoals vermeld op de website

Klachtnummer
# 188011
Gebruiker
thomas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de C&A skisokken besteld '3 paar voor 1 prijs'. ik kreeg maar één paar. Daar heb ik met hen over gemaild en gebeld. Dezelfde dag is de website aangepast, maar ik moest een week op antwoord wachten. Vervolgens kreeg ik alleen een kortingsbon. Naar mijn idee heb ik recht op 3 paar sokken voor de prijs (5,-) dat ik op de site zag staan, maar de C&A wil daar niet op ingaan. Daarna heb ik andere skisokken besteld waarbij weer stond '3 paar voor 1 prijs'. weer krijg ik maar één paar en moet ik heel veel moeite doen om iemand te spreken. ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl de site weer binnen één dag is aangepast. Inmiddels heb ik alles geretourneerd.

De oplossing

Ik wil drie paar sokken voor de prijs van één, zowel van de meisjes skisokken als van de jongens skisokken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C&A?