Klacht C&A: Geen geld terug na annulering bestelling.

Klachtnummer
# 40071
Gebruiker
Char
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat mijn bestelling beanuleerd werd, (waar ik achter moest komen door zelf te bellen...) Heb ik sinds de dag van vandaag mijn geld nog steeds niet gekregen.. Na 10 keer bellen naar de klantenservice, waarbij ze van het woord ''klantvrindelijkheid' niet kennen.. en dus gewoon de haak erop gooien.. Ik wacht nu twee weken op mijn geld... Ik denk niet dat ik het nog terugkrijg..

De oplossing

Graag geld terug of alsnog de bestelling ontvangen...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C&A?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen