Klacht C&A: Geld van rekening, maar door fout Ideal geen bestelling aan gekoppeld, geen terugbetaling

Klachtnummer
# 16184
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan via online shop C&A. Bestelling betaald via Ideal. Er treedt een fout op, betaling is verwerkt, maar de bestelling is er niet aan gekoppeld. Diverse keren gemaild met C&A. C&A reageert een keer. Geld wordt teruggestort. Dit is niet het geval. Diverse keren gebeld. Wordt uitgezocht, maar ik hoor niets. Bankafschrift nog een keer gemaild, maar er komt geen reactie. Wat moet ik doen? Zeer slechte klantenservice. Ik ben al bijna 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen.

De oplossing

Het minste wat C&A online shop kan doen, is het geld dat ik het overgemaakt, terug te storten. Ik heb al veel telefoonkosten gemaakt, en een oplossing komt er niet. Misschien dat hier een vergoeding voor kan komen. Ik heb in totaal wel 10 keer gebeld en je bent zo maar 10 minuten aan de lijn.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties