Klacht C&A: Ik wil de jas voor de prijs zoals die in de bestelling staat.

Klachtnummer
# 330141
Gebruiker
M. de Jong-schouten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 29/10/2018 een bestelling kinderkleding gedaan bij C&A online shop met korting. Levertijd 4-7 werkdagen stond in de bevestiging en gratis afhalen in een C&A filiaal. Achteraf betalen. Op 01.11/2018 een e-mail van C&A gekregen dat 2 items zijn uitverkocht. Deze items blijken 01/11 wel leverbaar volgens de website, bij telefonische navraag blijkt dat de items bij het orderpikken uitverkocht waren en sinds 01/11 weer op voorraad. C&A wil niet de kleding alsnog met korting verzenden naar een C&A filiaal. De jas is nu €10,00 duurder en men wil alleen een voucher van €5,00 voor de verzendkosten geven als de jas opnieuw besteld wordt..

De oplossing

Alsnog korting geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C&A?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen