Klacht C&A: Korting Geweigerd, Onbeschoft Behandeld

Klachtnummer
# 96081
Gebruiker
Floris Kleijne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij CenA Buikslotermeerplein werd mij, kort na openingstijd op 18-12-14, geweigerd twee spijkerbroeken voor jongens te verkopen voor de geadverteerde korting: 14,90 per stuk, 2 voor 24,90. De prijs aan de kassa was 29,80, ofwel 2x de enkele prijs. Toen ik erop stond om de korting te krijgen--de broeken waren beide uit het schap waarboven de korting stond geadverteerd, en kostten ook beide 14,90--stelde men dat een broek in het verkeerde schap had gelegen, werd deze mij uit handen gegrist, en zonder overleg met mij geruild met een andere broek. Toen ik daar niet mee akkoord wilde gaan, en erop wees dat winkelartikelen wettelijk voor de vermelde prijs moeten worden verkocht tenzij er een (voor mij als klant duidelijke) vergissing aan de hand is, werd de manager erbij gehaald. Deze herhaalde dat de broek in het verkeerde schap had gelegen, dat dat een uitzondering is op de winkelprijsregel, en insinueerde dat ik hem daar misschien wel zelf had neergelegd. Toen ben ik boos weggegaan.

De oplossing

Op volgorde van prioriteit verwacht ik van CenA:
- Excuses van de betrokken manager, bij voorkeur handgeschreven.
- Erkenning van mijn gelijk.
- Excuses van CenA.
- €4,90 in contanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C&A?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen