Klacht C&A: Levering incomplete bestelling

Klachtnummer
# 70134
Gebruiker
John
Datum
0 reacties

Details

De klacht

besteld via de C en A webshop;
Bermuda heren. Bij levering was de ceintuur niet aanwezig.
Via mail contact met webshop volgende antwoord mogen ontvangen:

Vanwege het grote productaanbod hebben we slechts beperkte opslagruimte en kunnen we daarom niet voldoen aan uw verzoek tot vervanging/nalevering.
Via deze email delen wij u mede dat wij in de Online shop niet beschikken over losse items voor onze artikelen.
Wij excuseren ons voor het ongemak en hopen dat u het item toch nog ergens kunt bemachtigen.
Onze excuses voor het ongemak.,

Met vriendelijke groeten,
Uw C&A Online Shop

M.a.w. in een andere winkel een passende ceintuur kopen voor eigen rekening!

De oplossing

C en A dient zijn verantwoording te nemen en er zorg voor te dragen dat de bestelling compleet gemaakt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties