Klacht C&A: Manager niet klantvriendelijk en beschuldiging van artikel.

Prissie1

Vandaag op 17 december 2019 ben ik samen met mijn oma langs de c&a in de makado (beek/elsloo ) geweest om een kledingstuk terug te brengen. Aan de kassa bleek dat de datum was verstreken en het kledingstuk wat in de uitverkoop was je alleen kon terug sturen binnen 5 dagen, dit wist mijn oma echter niet. Vervolgens heeft mijn oma die ook vaste klant is bij c&a, de manager erbij geroepen om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor het terug brengen van het kledingstuk. De manager was niet klant vriendelijk en kwam niet met een oplossing voor mijn oma. Vervolgens beschuldigde ze ook nog eens mijn oma dat het kaartje verkeerd eraan zat en mijn oma de schuld gaf van dat het kaartje op de verkeerde plek zat, terwijl zij die zo gekocht heeft. Mijn oma voelde zich enorm beledigd, dat zij de schuld kreeg van dat het kaartje verkeerd eraan zat, terwijl wellicht de medewerkers van c&a dit op de verkeerde plek hebben geplaatst.

Mijn oma heeft geacepteerd dat ze het kledingstuk niet meer kon terug brengen, maar mijn oma is diep teleurgesteld als klant dat de manager haar beschuldigd heeft en vind het onacceptabel dat zij zo behandeld is geworden, want zo ga je niet met klanten om.

Graag zou ik met jullie tot een oplossing willen komen en of jullie wellicht alsnog iets voor mijn oma kunnen betekenen.

Alvast bedankt en ik zie u reactie graag tegenmoet komen.

P.L. Rehaen

Mijn oma zou graag haar geld terug willen voor het gekochte artikel of alsnog het gekochte artikel terug sturen in ruil voor een ander artikel in jullie winkel.

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over C&A?