Klacht C&A: stinkende broek merk jessica

Ingridjongman

ik kocht een zwarte Jessica broek.
Tijdens het dragen ontwikkelde zich een enorme stank.
3 weken ben ik al bezig met: wassen, wassen en nog eens wassen.
Azijnbadjes, wasverzachter en buiten hangen.
Na veel googelen weet ik dat het komt door de stof (verfbad , chemicalien oid)
Ik wil de broek niet kwijt want hij zit fijn en is mooi.
Graag uw oplossing
Graag een andere oplossing.
Om u meer informatie te kunnen geven over de Yessica broek ontvangen graag van u de artikelnummers, zodat wij voor u bij de inkoop kunnen informeren naar een oplos

In bovenstaande mailwisseling is de geboden oplossing naar het dichtstbijzijnde filiaal te gaan om de broek te laten ruiken.
Ik kon niet alle mailverkeer in de omschrijving kwijt maar ik heb een heel aantal citaten van het internet gehaald over hetzelfde probleem Het zit in het verfbad?
Een winkel is 26 km bij mij vandaan, benzine en parkeerkosten=kosten van een nieuwe broek. In plaats daarvan wil €29,90 vergoed hebben of een tegoedbon voor dit bedrag (1 jaar geldig). En dan zal ik niet zeuren over het wasgoed wat bij in dezelfde machine zat,. Dat stinkt nu ook maar dat heeft niet het verfbad (?) vol gehad dus ik verwacht dat ik dat er met veel moeite wel weer uit krijg.

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ingridjongman
    Niet geholpen dmv klachtenkompas, door Jessica zelf is de klacht perfect opgelost