Klacht C&A: wat een ongelofelijk slechte service!

Klachtnummer
# 141798
Gebruiker
A van D
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb wat kleding besteld in de wegschop bij C&A. Tijdens het ophalen zag ik dat een artikel (sokken) in de winkel inmiddels 25% afgeprijsd was. Toen ik het pakketje bij de kassa ophaalde, wilde ik gelijk even de sokken ruilen cq. het prijsverschil uitbetaald krijgen. Dat bleek niet mogelijk. Ik had de sokken in een doos moeten terugsturen naar de webshop en vervolgens zou de aankoopprijs worden teruggestort. Ruilen in de winkel kan niet. Wat een ongelofelijk slechte service en voor C&A bovendien dure procedure voor een prijsverschil van 85 cent!!! Nooit meer bestellen bij C&A!!!

De oplossing

pas de webshop-voorwaarden aan en doe mee aan de 21e eeuw, C&A!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C&A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties