Klacht C.E. Sloten Service Someren: Onzin factuur

Klachtnummer
# 354055
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een veel te dure factuur maken, en van tevoren niet informeren wat de kosten zijn, 2 uur moeten wachten ipv 30 min voordat ze er waren.

En dan een rekening van 800€ Onder je neus duwen voor (in hun ogen) 2 uur werk.
Deur openen 159€ ex
En dan nog uurloon tellen voor de deur te openen, materiaal kosten 40€ ex bij uitleg was dit het gebruik van de boormachine en schroevendraaiers??

Geen bedrijfskleding, geen werkbus, al met al oplichting!

De oplossing

Stoppen met deze oplichtingspraktijken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C.E. Sloten Service Someren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C.E. Sloten Service Someren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen