Klacht C1000 (gestopt): klantonvriendelijk personeel, misleiding

Klachtnummer
# 36299
Gebruiker
RalfW
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op zondag koop in bij de c1000 in Born "edet toiletpapier" uit de reclame folder.
Bij thuiskomst ontdek ik dat ik de volle prijs betaald heb.
Maandag ochtend ga ik terug met de kassabon en vraag mij alsnog de korting te verrekenen.
Nadat er eerst uitgebreid navraag gedaan moet worden, klopt het inderdaad dat het product in de aanbieding is, maar alleen op maandag en dinsdag. Ik vertel direct eerlijk dat ik het al op zondag gekocht heb, omdat het product wel al in de voordeelstraat stond en in de folder. Ik had de tekst "maandag & dinsdag" niet gezien.
De medewerkster vroeg mij om thuis het pak toiletpapier te halen en dan te retourneren. Dan zou ik het aankoopbedrag terug krijgen en kon ik in de winkel een nieuw pak kopen voor de aanbiedingsprijs.
Deze constructie vond ik nogal belachelijk, dus ik heb eerst een nieuw pak gekocht en ben daarmee terug naar de servicebalie gegaan. Maar dat accepteerde ze niet. Ik had namelijk toch echt thuis het identieke pak moeten halen?

Gewenste oplossing

compensatie en klantvriendelijker personeel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C1000 (gestopt)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen