Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht C1000 (gestopt): Metaal schroef in shoarma repjes
Details
Klacht
Ons zoon heb tijdens eten tot ons schrik een oude metaal schroef uit mond gehaald welk was in shoarma vlees gekocht bij C1000.Meerdere contacten met klantenservice van C1000 (bij hun werk ook op site vermeld telefoon nummer niet)hebben niks opgeleverd,ook geen antwoord wat verder met andere vlees in ons vriezer,of er is gekeken naar andere verpakkingen in winkel wegens groot gezondheid risico voor consumenten…geen sorry =NIKSGewenste oplossing
Ik hoor nog geen sorry ,we gaan verder -proces wegens groot gezondheid risico voor consumenetenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.