Klacht C1000 (gestopt): oud brood

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 11832
Gebruiker
J.W.M. Wouters
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Maastricht september 2012
Slechte klacht behandeling C1000 Brusselse Poort Maastricht

11 september meld ik mij bij de servicebalie van C1000 met een beschimmelde blok kaas die tot 21 september nog goed zou moeten zijn en een half boeren volkoren brood.
Aanvankelijk werd door de medewerkster moeilijk gedaan over het ontbreken van de bon; op de kaas was duidelijk de prijssticker van C1000 aanwezig. Een volwassen medewerkster die bijsprong corrigeerde het meisje onmiddellijk en ik kreeg het geld van de kaas terug.

Het brood bracht ik terug omdat het totaal uitgedroogd en veel te oud was. De verpakkingsstrip gaf een veel jongere datum aan (7 september).
Omdat dit de tweede keer was dat mij dit gebeurde in vier maanden tijd besloot ik mij te melden bij de service balie van de C1000. Ook in het belang van C1000 zelf omdat er kennelijk bij de leverancier broden worden “omgekat”naar een jongere datum.
De medewerkster noteerde mijn telefoonnummer ik zei dat ik zou worden teruggebeld.

Donderdag 13 september wordt ik door een medewerkster van de C1000 opgebeld.
Zij heeft niets te vertellen laat een lange stilte vallen in de hoop dat ik iets vertel.
Ik herhaal mijn probleem en zeg dat ik een mail naar de klachtenlijn van de C1000 heb gestuurd.
“die doen daar toch niets mee” is haar antwoord.
Tot twee keer toe herhaalt zij de zin; jaaa..ik kan hier eigenlijk niets mee….!
Zij had kennelijk de opdracht gekregen mij te bellen maar wist niet wat te zeggen.

Ik heb haar gezegd dat ik er geen gebruik meer van zou maken, maar om haar te helpen gezegd dat ze wellicht excuses zou kunnen maken en wellicht een vers brood zou kunnen aanbieden.
Wat een slechte service.

Wouters
Beeldsnijdersdreef 53
Maastricht
043-3478979
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J.W.M. Wouters
    Datum
    c1000 bestaat hier niet meer

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over C1000 (gestopt)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen