Klacht C1000 (gestopt): schandalige behandeling door medewerker

Klachtnummer
# 89413
Gebruiker
marian
Datum
0 reacties

Details

Klacht

was laatst bij C1000 wanssum waar ik gebruik wilde maken van een aanbieding.
Maximaal 4 aanbiedingen per klant. Ik nam 4 aanbiedingen mee, rekende af en liep naar buiten. Daarna weer naar binnen gelopen om weer 4 aanbiedingen te halen. Mocht niet, maximaal 4 per klant. Maar ik ben toch een klant. Maak dan reclame van 4 aanbiedingen per klant per dag. Dan is er in ieder geval duidelijkheid. Nu werd ik door genoemde medewerker behandeld als een klein kind, terwijl ik toch bijna gepensioneerd ben.

Gewenste oplossing

excuses en aanpassing van hun gezegde : Maximaal 4 aanbiedingen per klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C1000 (gestopt)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen