Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht C1000 (gestopt): schandalige behandeling door medewerker
Details
Klacht
was laatst bij C1000 wanssum waar ik gebruik wilde maken van een aanbieding.Maximaal 4 aanbiedingen per klant. Ik nam 4 aanbiedingen mee, rekende af en liep naar buiten. Daarna weer naar binnen gelopen om weer 4 aanbiedingen te halen. Mocht niet, maximaal 4 per klant. Maar ik ben toch een klant. Maak dan reclame van 4 aanbiedingen per klant per dag. Dan is er in ieder geval duidelijkheid. Nu werd ik door genoemde medewerker behandeld als een klein kind, terwijl ik toch bijna gepensioneerd ben.
Gewenste oplossing
excuses en aanpassing van hun gezegde : Maximaal 4 aanbiedingen per klant.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.